06.03.2019

Kämp Collection Hotels laajenee Keilaniemenrantaan

Regenero Oy on solminut aiesopimuksen Kämp Collection Hotelsin kanssa koskien suunnitteilla olevaa Keilaniemenrannan toimisto- ja hotellitornia. Valmistuessaan vuonna 2023 Torni tulee olemaan yksi Suomen korkeimmista toimistorakennuksista 161 metrin korkuisena ja se rakennetaan aivan meren äärelle.

”Kämp Collection Hotels sopii erinomaisesti Regeneron suunnitelmiin kehittää Keilaniemenrannasta läpi vuorokauden elävä kaupunginosa, joka tarjoaa laadukkaita palveluita alueen toimijoille, siellä asuville ja vieraileville ”, toteaa Regenero Oy:n hallituksen jäsen Kari Helin.

Kämp Collection Hotelsin Keilaniemenrannan hotelli on osa GLO-perhettä ja on valmistuessaan 350 huoneella Espoon ja KCH:n suurin hotelli. Hotellin kaikista huoneista aukeavat upeat näköalat ja sen ylimpään kerrokseen on suunnitteilla executive lounge, spa sekä sky bar. Metron ja tulevan Raide-Jokerin ansiosta erinomaisesti saavutettavan hotellin yhteyteen tulevat myös konferenssitilat, jotka mahdollistavat jopa yli 1000 hengen tilaisuudet. KCH toteuttaa Keilaniemenrannan GLO -hotelliin extended stay -konseptin, joka tulee palvelemaan alueella sijaitsevien yritysten ja Otaniemen alueen pidempiaikaisia vieraita.

”Keilaniemenrannan GLO -hotellista tehdään korkealuokkainen lifestyle-hotelli palvelemaan alueella jo toimivia pääkonttoreita ja muita yrityksiä sekä lisäämään Espoon hotellipalveluita. Liikenteen solmukohdassa sijaitseminen palvelee erinomaisesti muun muassa isojen kongressien järjestämistä”, toteaa Kämp Collection Hotelsin toimitusjohtaja Laura Tarkka.

Lisätietoja antavat:

Kari Helin, toimitusjohtaja, HGR Property Partners Oy, puh. 040 579 0570, kari.helin@hgrpp.fi

Juha Kostiainen, johtaja, kaupunkikehitys, YIT Oyj, puh. 0400 721 475, juha.kostiainen@yit.fi

Laura Tarkka, toimitusjohtaja, Kämp Collection Hotels, puh. 040 505 2193, laura.tarkka@kampcollection.com

Regenero on rakennusyhtiö YIT:n ja kiinteistökehitysyhtiö HGR Property Partnersin yhteisyritys. Yhtiö perustettiin vuonna 2016 syventämään yhtiöiden aikaisempaa yhteistyötä. Regeneron kehityshankkeet kohdistuvat kaupunkielämän kannalta avainpaikoilla sijaitseviin kohteisiin, tähtäävät alueen profiilin nostamiseen ja ne toteutetaan pitkäaikaista kokemusta ja ammattitaitoa hyödyntäen. Hankkeet ovat kokoluokaltaan merkittäviä ja voivat sisältää eri tilatyyppejä, kuten toimisto- ja liiketiloja sekä erilaisia julkisen sektorin tiloja. www.regenero.fi

Kämp Collection Hotels on suomalainen hotellikonserni, johon kuuluu joukko Helsingin maineikkaimpia hotelleja ja ravintoloita sekä Kämp Spa ja St. George Care. Hotelleista kansainvälisesti tunnetuin on vuonna 1887 perustettu legendaarinen Hotel Kämp. Lisäksi Kämp Collection Hotelsiin kuuluvat design-hotelli Klaus K sekä suosittu lifestyle-hotelliketju GLO Hotels, luksushotelli Hotel Haven, elegantin moderni Hotel Lilla Roberts ja erityisen lämminhenkinen Hotel Fabian. Uusin lisäys hotellivalikoimaan on 2018 keväällä avattu luksushotelli Hotel St. George. Kämp Collection Hotelsissa työskentelee n. 600 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2018 oli 80 miljoonaa euroa. www.kampcollection.com